ВАШ КОМФОРТ - НАША ТУРБОТА!
ВАШ СПОКІЙ - НАША РОБОТА!
0 800 50 20 21
пн-пт - 9:00 - 18:00, сб - 10:00 - 15:00, нд - вих.
0 800 50 20 21
096 430 37 07
050 43 03 777
укр рус

За утилізацію автомобілів змусять платити їх власників.

За утилізацію автомобілів змусять платити їх власників.

  Згідно з новим урядовим законопроектом, сума збору становитиме від 4,73 тис. грн до 448,4 тис. грн в залежності від типу і віку машини. У привілейованому становищі виявляться лише вітчизняні виробники, які мають повний цикл виробництва: вони зможуть самостійно використовувати ці кошти на відкриття утилізаційних потужностей.

   Кабінет міністрів учора схвалив законопроект про введення утилізаційного збору з усіх імпортованих і вироблених в країні автомобілів, пише "Коммерсант-Украина" у статті "Гроші в утиль". Згідно із законопроектом "Про внесення змін до Податкового кодексу та деяких законодавчих актів щодо утилізаційного збору", базова ставка збору для легкових автомобілів складе 5,5 тис. грн, а для вантажних автомобілів, автобусів та спецтехніки – 38 тис. грн. Підсумкова сума утилізаційного збору залежатиме від спеціального коефіцієнта. Для нових легкових автомобілів значення коефіцієнта становить 86-550% від базової ставки (4,73-30,2 тис грн.) Залежно об'єму двигуна, а для машин старше трьох років – 530-3501% (29,1-192,5 тис. грн). Для нових вантажних автомобілів, автобусів та спецтехніки коефіцієнт складе 50-290% (19-110,2 тис грн.), А для старих – 88-1180% (33,4-448,4 тис грн.).

   Відповідно до законопроекту, вітчизняні виробники автомобілів, що мають повний цикл виробництва, зможуть проводити утилізацію самостійно. Збір, сплачений ними, буде направлятися на спеціальний банківський рахунок, з якого можна буде фінансувати організацію утилізаційних потужностей. Таких підприємств в Україні зараз лише два: "Укравто" і "Богдан". Голова правління Запорізького автозаводу (входить в "Укравто") Микола Євдокименко вчора відмовився коментувати документ до моменту його вступу в силу, а в корпорації "Богдан" і раніше заявляли про підтримку цього законопроекту.

  Імпортери і вітчизняні виробники, які не мають повного циклу виробництва, критикують документ. "Без комплексної програми розвитку автомобільної промисловості ініціативи щодо регулювання тарифів призведуть до подальшої дестабілізації галузі", – заявив маркетинг-директор групи АІС (до її складу входить Кременчуцький автозавод) Сергій Боровик. А за словами гендиректора Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олега Назаренка, "за допомогою цього закону з ринку хочуть усунути імпортерів і деяких місцевих виробників".

  Досі утилізаційний збір в Україні діяв тільки щодо російської продукції.

Повернення до списку

Стати партнером

Увага!

У зв'язку з нестабільною ситуацією в країні, Атопоміч Шипшина переходить на графік роботи:

пн-пт - 9:00 - 18:00
сб - 10:00 - 15:00
нд - вихідний
Дякуємо за розуміння!