¬јЎ  ќћ‘ќ–“ - ЌјЎј “”–Ѕќ“ј!
¬јЎ —ѕќ ≤… - ЌјЎј –ќЅќ“ј!
0 800 50 20 21
0 800 50 20 21
096 430 37 07
050 43 03 777
093 377 75 99
укр рус

”тил≥зац≥йний зб≥р на автомоб≥л≥

”тил≥зац≥йний зб≥р на автомоб≥л≥
ƒепутати стверджують - закон повинен пол≥пшити еколог≥ю, а також наблизити ”крањну до ™вропейського —оюзу.
«ћи розгл€даЇмо його €к частину зусиль ”крањни щодо захисту по всьому периметру своњх нац≥ональних економ≥чних ≥нтерес≥в цив≥л≥зованими методами», - говорить президент ”крањнського союзу промисловц≥в ≥ п≥дприЇмц≥в, народний депутат ”крањни јнатол≥й  ≥нах.
ѕарламент обкладаЇ спец≥альним податком ≥мпортер≥в ≥ де€ких в≥тчизн€них виробник≥в. ќднак точно не платити збору украњнськ≥ компан≥њ з повним циклом виробництва - включаючи еколог≥чним знищенн€м автомоб≥л€. “аких у нас поки т≥льки дек≥лька.
–ешта платити по повн≥й. «а нов≥ легков≥ додатково доведетьс€ викласти в≥д 5 до 30 тис€ч гривень. «а застосовуван≥ авто - в≥д 30 до 190 тис€ч. јвтобуси теж зростуть в ц≥н≥ з 22 до 76 тис€ч, стар≥ намиста - з 38 до 190. ≤ вантаж≥вки подорожчають - нов≥ з 19 до 110 тис€ч, стар≥ - з 33 ≥ до 418 000.
¬се заради пол≥пшенн€ еколог≥њ - запевн€ють прихильники новац≥њ.
Ђўороку ми з вами завозимо в крањну б≥льше 130 000 б / у автомоб≥л≥в. ј це все треба переробл€ти. ÷е гума, це кислота, це шк≥длив≥ речовини - це колосальна проблема дл€ еколог≥њ та безпеки в ц≥лому ї, - по€снюЇ почесний президент ”крањнськоњ автомоб≥льноњ корпорац≥њ “ар≥ел ¬асадзе.
¬сеукрањнська асоц≥ац≥€ автомоб≥льних дилер≥в та ≥мпортер≥в просить президента ветувати закон. Ѕо лоб≥зм в≥тчизн€ного автопрому, €кого майже немаЇ. јле б≥льше фах≥вц≥в обурила норма про утил≥зац≥ю старих машин.
Ђ” вс≥х крањнах св≥ту дають компенсац≥ю, а тут пропонують забирати мою власн≥сть ≥ в≥дправл€ти насильно на утил≥зац≥ю. ¬они пропонують м≥льйони автомоб≥л≥в на дорогах в≥дловити ≥ насильно на утил≥зац≥ю ї, - говорить генеральний директор ¬сеукрањнськоњ орган≥зац≥њ автомоб≥льних ≥мпортер≥в ≥ дилер≥в ќлег Ќазаренко.
«азвичай украњнськоњ на машинах њзд€ть, поки вони сам≥ не розвал€тьс€. “од≥ њх розбирають на запчастини або здають на металобрухт. ≈ксперти стверджують - такого збору немаЇ н≥де, кр≥м –ос≥њ. ƒо того ж в ”крањн≥ немаЇ спец≥ального обладнанн€ дл€ утил≥зац≥њ старих авто.
јле б≥льше критики викликаЇ розмит≥сть багатьох норм, зокрема - загроза довк≥ллю. ѕ≥д нењ можуть потрапити будь-€к≥ машини, нав≥ть нов≥, - стверджують експерти. Ќе прописано також, хто ≥ €к визначатиме р≥вень загрози. “ому фах≥вц≥ спод≥ваютьс€, що президент такого документа не п≥дпише.

ѕоверненн€ до списку