ВАШ КОМФОРТ - НАША ТУРБОТА!
ВАШ СПОКІЙ - НАША РОБОТА!
0 800 50 20 21
пн-пт - 9:00 - 18:00, сб - 10:00 - 15:00, нд - вих.
0 800 50 20 21
096 430 37 07
050 43 03 777
укр рус

Представники паливного бізнесу не планують знижувати ціну на свій товар

Представники паливного бізнесу не планують знижувати ціну на свій товар

   Антимонопольний комітет України заявив про ймовірні зловживання на ринку пального: компанії так і надали обгрунтування щодо нинішньої вартості бензину. Зокрема, АМУ відреагував на звернення аграріїв, які стверджують: якщо ціна на пальне не знизиться, варто очікувати дефіцит овочів та недосіви. Відтак новий врожай буде дорогим, адже 40% собівартості агропродукції залежить від вартості пального.
   Водночас представники паливного бізнесу повідомляють, що навіть після підняття цін працюють із втратами, – про це йдеться у сюжеті Катерини Рибій інформативно-аналітичного тижневика «Погляд на тиждень» на телеканалі ZIK.
   Спрогнозувати, наскільки подорожчають овочі з нового врожаю, аграрії наразі не беруться, але в тому, що подорожчання не оминути, не сумніваються. Як розповів директор приватної агроторгової фірми «Винниківська» Петро Удуд, нафтотрейдери підняли вартість навіть на те пальне, що зберігалося на складах і закуповувалося ще при курсові 8 грн. за долар.
   Натомість у паливному секторі стверджують, що навіть після підняття цін на пальне зазнають втрат. За словами речника мережі АЗС «ОККО» Олеся Пограничного, сьогодні нафтопродукти продають у середньому на 60 копійок дешевше, ніж би вони мали коштувати. Іноді збитки становлять й 1 гривню на літрі.
   Для прикладу, за теперішнього курсу долара оптимальна ціна на 95-й бензин, на думку паливників, мала б становити 18 гривень.
   Натомість торгівля дизельним пальним збитків не приносить. За словами відповідального менеджера «Укрнафта ANP АВІАС» на Львівщині Ігоря Маланчака, був лише невеличкий період, коли продаж дизелю був збитковим, втім і це вдалося компенсувати за рахунок торгівлі в інший час.
   Наразі представники паливного бізнесу не планують знижувати ціну на свій товар. Це станеться лише у випадку, якщо курс долара опуститься нижче як 11 гривень, впаде рівень реалізації, а держава переведе акцизи у гривневий еквівалент.
   Натомість Антимонопольний комітет, куди звернулися аграрії з проханням перевірити обгрунтованість вартості пального, вбачає змову між реалізаторами. Адже на більшості заправок ціни різняться лише у кілька копійок, а здорожчання відбувається одночасно.
   «Нами виявлені ознаки колективної або індивідуальної монополії. У діях суб’єктів господарювання є ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, – прокоментувала начальник другого управління по дослідженню ринків Антимонопольного комітету України Тетаня Кулішова. – Жодних розрахунків, що б підтверджували, що встановлена ціна є обгрунтованою, від цих компаній не надходили».
   За розрахунками антимонопольного комітету, ціна на 95-й бензин імпортного походження не мала б на сьогоднішній день перевищувати 14.95-15,54 грн. за літр.
   Експерти прогнозують, що незначне падіння цін може початися після 10 травня, адже наразі оператори закладають у вартість ризики. Наразі вдаватися до санкцій антимонопольний комітет не буде. Та якщо зловживання підтвердять, порушників оштрафують у розмірі 10% від річної виручки.

Повернення до списку

Стати партнером

Увага!

У зв'язку з нестабільною ситуацією в країні, Атопоміч Шипшина переходить на графік роботи:

пн-пт - 9:00 - 18:00
сб - 10:00 - 15:00
нд - вихідний
Дякуємо за розуміння!